Post by debtdersradepu on Feb 17, 2022 15:20:49 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pooking - Billiards City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pooking - Billiards City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi äärettömät avaimet ▞▞▞
▞▞▞ Pooking - Billiards City 2022 version ▞▞▞
Kuinka minun pitäisi pelata biljardia, kun mainokset näkyvät jatkuvasti pöydällä? Erittäin turhauttavaa. Poistan tämän sovelluksen. Harmi, pidän tästä pelistä todella paljon.
En voi pelata ennen eri vaiheita, jos kirjaudun ulos, mikä on ongelma
Pooking - Billiards City Thể thao pvb
Aivan liikaa mainoksia!!
Hyvä peli haasteella, mutta 1v1-tila puuttuu.
Pooking - bilyaran lungsod Sports nqz
Aivan mahtavaa🤙... Todella luotettava peli,👌Ajatteli myös osana elämäntapaa olemalla keskittymiskykyä ja uskoa voittoon siirtyä toiseen askeleeseen... Rakastan sitä🥰🥰🥰🥰🥰
Loistava peli vain tapa moniin mainoksiin
Liikaa mainoksia. Ärsyttävä
Mainokset ärsyttävät
Ihana peli, erittäin mielenkiintoinen, mutta heidän pitäisi yrittää tehdä se useille pelaajille
Hyvin toimiva
Pooking - Billiards City ખેલ કૂદ bqod
Pet Run - Puppy Dog Game Action ileq
Kiitos sähköpostistasi ja salasana sopii minullekin, mutta voit tulla katsomaan elokuvan, joka meni sähköpostini ja puhelinnumeroni kautta
Upea peli, pitää sinut keskittyneenä, jotta voit tehdä täydellisen laukauksen, erittäin kiehtova...
Olen muuttanut arvosteluni 4 tähdestä 1 tähdeksi pirun mainosten takia. Anna meille maksullinen vaihtoehto päästä eroon pirun mainoksista. Ne ovat häiritseviä, on ärsyttävää saada yksi jokaisen tasoyrityksen välissä, ja se on päässyt siihen, että peli jäätyy täysin ja kaatuu 2-3 mainoksen välein ja pakottaa sinut lataamaan koko pelin uudelleen. Tämä peli on hauskaa. Minä todella nautin siitä. Maksaisin 5-10 dollaria tästä pelistä vain päästäkseni eroon mainoksista!! Korjaa kaatumiset tai tarjoa maksullinen mainokseton versio!
Hieno peli, mutta ei pysty kilpailemaan vastustajan kanssa
Täydelliset näät!
melko mukava peli 5 minuuttia, mutta kyllästyy todella nopeasti.
Mikään PvP-vaihtoehto ei pelannut muutaman ensimmäisen tason vain saadakseen selville, ettei ole mahdollisuutta kilpailla muita pelaajia vastaan, myös mainokset pilaavat kokemuksen, joten 1 tähti olisi ollut hieman anteliaampi, jos mainoksia ei olisi ollut ja minä Todennäköisesti pelaan sitä silloin tällöin. Pohjimmiltaan pitkä tarina, hanki 8 pallon allas miniclipillä, se on paljon parempi
ihan paras
peli ei ole niin huono, siinä on hyvä grafiikka, mutta siinä ei ole useita pelaajia ja et myöskään voi pelata tietokoneella, koska se ei sisällä sellaista toimintoa
Hyvä peli, jos tämä on sinun tyyppistäsi, asiat voisivat olla hieman parempia pelaamalla VASTASTOJA......
Todella hauska peli, joka on pilalla aivan liian monien mainosten takia. Ei mahdollisuutta maksaa mainosten poistamisesta.
nautin pallojen ampumisesta. mutta haluan tietää mitä teen. En löydä mitään, joka kertoisi, mitä Shadow-väri tarkoittaa, kun tähtäät eri palloihin, enkä auta osoittamaan, mikä pallo pitäisi ampua ensin, jotta saadaan eniten palloja kerralla. turhauttavaa! siis 2 🌟
Rakastan näyttöä ja ääntä... näyttää aidolta... Mutta verkossa ei voi pelata 😭...
Peli on mahtava, mutta tarvitsee mielenkiintoisen tason ja haastavan pelin
Hyvä, paha, ruma! - (HYVÄ) Tähtäysjärjestelmä on ainutlaatuinen ja innovatiivinen, grafiikka on sileä ja säätimet reagoivat. (The Bad) Haluaisin nähdä tavanomaisen biljardipelin ja mahdollisen snookerin lisäävän tämän pelin puutteen turhauttavaksi. (Ruma!) Aivan liikaa mainoksia! LIIAN MONTA!!! Anna meille mahdollisuus poistaa ne maksulla. En myöskään halua napauttaa näyttöä jokaisessa uudessa pelissä, kun olen edistynyt, automatisoi tämän ominaisuuden. Suurin ongelma on mainokset ja säännöllisen uima-altaan puute.
Paljon hauskaa ja koukuttavaa. Haastavaa, rentouttavaa ja nautinnollista 😎.
Nah, se on toinen bs-pulmapeli, minulla on aikaa mainoksille aina, kun lopetat tason ärsyttävän asettelun aivan liian helposti, älä välitä palapelistä ollenkaan. poistettu eikä palaa.
Tunnen oloni rentoutuneeksi ammuntapoolissa ja siitä on pohjimmiltaan apua fyysistä biljardia pelatessa taitojen parantamisessa.
✌👍🏼
Ei ollu normi biljardipöytäpeli
Pooking - Piljard City Spordimängud gic